Integra leží ve středu celé říše, má podobu obrovského města a je jediným místem, kde ještě platí nějaká pravidla. Je chráněno magickou hranicí, která zabraňuje tomu, aby jakákoliv bestie vstoupila do města. To důležitější je, že za touto hranicí není možno komukoliv ublížit. Každý zná toto pravidlo a bez výjimky jej musí dodržovat:


„Dokud v Integře své kroky vedeš,

nic zlého nikomu neprovedeš.

Pokud k úhoně přijde byť jen malé ptáče,

 nechť pro tebe poušť po staletí pláče.

 Toto pravidlo se nad vše ostatní staví,

kdo nerozumí - toho magie života zbaví."

 

Toto místo je středem veškerého dění v říši, sídlí zde všechny hlavní cechy a organizace. V míru se zde potkávají nejrůznější bytosti, které by se venku staly nepřáteli. Vyplatí se však být i zde na pozoru, pravidla platí pouze ve městě a venku vás již nic neochrání. Žádná magie nedokáže zabránit lžím a přetvářce bytostí ve městě. Snadno někoho vlákají do pasti a jejich obětem již nikdo mimo město nepomůže. Stále je to však nejlepší místo k výdělku, nebo k získání surovin či nejrůznějších předmětů. Jakmile však opustíte toto posvátné místo, čeká vás pouze chaos, který nabírá mnoho podob.

Regiony

Bílá poušť 

Je jediným místem v Hellsingu, kde padá sníh. Celá země je zahalená do bílé sněhové pokrývky, stromy zde kvůli nedostatku tepla nerostou, Ze země jen občas vystupují jakési zmrzlé, křišťálové pahýly, které kdysi bývaly stromy. Hory jsou zde tak ostré a kluzké, že je téměř nemožné se na ně dostat. Teploty nikdy nepřesahují -25 stupňů, proto zde dokážou přežít pouze tvorové, kteří jsou k takovému počasí uzpůsobeni a k životu nepotřebují vodu v tekutém stavu. Často zde zuří vánice, před kterými se musí schovat i ti nejodolnější tvorové. Země je bohatá na diamanty a křišťály, které se ovšem nachází pod masivní hromadou sněhu a ledu. Tyto materiály však mohou být užiti k výrobě zbraní a nástrojů, které odolají i tomu největšímu žáru Rudé Savany. Je nemožné sem přinést vodu, jakákoliv tekutina ihned zamrzne a stává se nepoužitelnou. Musí být zahřátá, aby byla použitelná, ale rozdělat zde oheň je nemožné. Proto jsou všechny bytosti, které se sem odváží závislé na plamenech přímo z Rudé planiny.

Phenomenon by Rachopin77
Winter Night  by FrostwindzSnowy Forest by Frayde

Cold Place by FrankAtt

Rudá Savana

Místo které oplývá extrémně vysokými teplotami.  Kameny i země je zde tak silně rozpálená, že ani nejlepší výbava nevydrží za těchto podmínek déle než pouhých pár dnů. Ne všechny bytosti jsou schopny odolávat tak silnému žáru. Proto zde žijí jen ti, kteří vládnou samotnou mocí ohně, nebo jsou sami jeho součástí. Tyto bytosti nepotřebují ke svému přežití vodu, živí se samotným ohněm. Tahle země je zdrojem obrovského tepla a její plameny je velmi těžké uhasit – přetrvávají i v té největší zimě. Zbraně vytvořené z rubínových kamenů jsou neustále horké a nikdy neztrácejí svůj žár.

Enlighten by AkinAdekile
We Meet Again... by Rachopin77
Volcano by Frayde
Fire and Brimstone by AkinAdekile
 

Zelená pláň

 jediné místo kde je možné pěstovat plodiny. Tato země je jako stvořená pro život, půda je úrodná a okolí jen čiší životem. Tato země je jediná, ve které se nenacházejí krvelačné bestii, ale ani tady neexistuje mír. Nájezdy banditů a zlodějů jsou téměř na denním pořádku a proto jsou zdejší obyvatelé nuceni najímat si žoldáky na ochranu. I přesto se stává, že jsou celé vesnice vyvražděny a úroda ukradena. Můžete zde vidět obrovská stáda krotkých zvířat, která jsou chována na maso či mléko. Obrovská pole plodin, nebo louky plné květin a léčivých bylin k výrobě léků a protijedů.

 



Modrá hlubina

Takto je nazývána část Hellsingu, kde se nachází obrovské jezero, které nikdy nevysychá, nemizí, neztrácí se… ale co pohltí, již nikdy nevrátí. Je domovem mnoha tvorů, kteří bývají loveni pro maso. Ale v hlubinách jezera se také nachází obrovské bestie, které se nehodlají stát kořistí. Obyvatelstvo zde tvoří rybáři, kteří mají svou malou vesničku na ostrůvku uprostřed jezera. Jediný způsob jak se sem dostat je po vodě, která je často chrání před nepřáteli, ale taky mnohé z nich zahubí.


Ancient Lands by Rachopin77Curiosity by Rachopin77
Temple by Rachopin77Where the River Leads by Rachopin77
Peaceful Waters by Rachopin77

Černý hvozd

 Místo kterého je nejlepší se vyvarovat, jelikož přináší pouze smrt. Celé území je tvořeno mohutnými, obrovskými stromy, které nenesou žádné listy, přesto jsou jejich větve tak husté, že přes ně nepronikne jediný paprsek světla. Les pohltil mnoho bytostí, které se zde ztratily a už nikdy nespatřily světlo světa. Z tohoto důvodu se mu říká les duchů.

City in the sky by Sylar113
Night Meeting by Rachopin77You'll Catch A Cold by Rachopin77

Seraphim

Je místem, které podle pověstí obsahuje tisíce pokladů nejrůznějších druhů. Jsou zde k nalezení nejrůznější drahokamy a také je jediným místem, kde lze těžit stříbro a zlato. Pravými poklady jsou ale démonické zbraně, svitky obsahující kouzla, magické dovednosti, zaklínadla a kletby, na které neexistuje žádný lék. Je to země, která mnohé nabízí a láká dobrodruhy odevšad. Žijí zde však ti nejděsivější tvorové, kteří své domovy bedlivě stráží. Země je zcela nevyzpytatelná, jen málo se odsud vrátí živých a ještě méně s nějakým pokladem.

Stellar collision by KuldarLeement
Blue Dream by Rachopin77

Každá část země nabízí něco jiného, ať už jídlo, vodu, suroviny k výrobě či poklady nezměrné hodnoty. Jelikož zde neplatí žádná pravidla, bývají tyto předměty častým důvodem bojů a roztržek. Vraždy či krádeže jsou na denním pořádku, peníze znamenají vše a jak jinak si je vydělat než od neopatrných stvoření? Každý musí být na pozoru, nesmí podcenit síly přírody ani lstivost bytostí, které mohou číhat za každým rohem. Materiály pro výrobu zbraní či šperků jsou častým důvodem výprav z Integry právě do těchto nebezpečných končin. Každý, kdo chce přežít, se musí naučit spoléhat hlavně na sebe a své vlastní schopnosti.

Historie

Po zmizení Esperů se v Hellsingu začali probouzet a objevovat nejrůznější děsivé bestie. Ať už se jedná o pradávné draky či jiné krvežíznivé bestie. Od obrovských hadů po létající tvory připomínající démony. Jedno však mají společné – dominují extrémní destruktivní silou. Některé bestie jsou schopny ovládat magii, či některý z elementů a jejich útoky působí rozsáhlé škody. S těmito tvory není radno si zahrávat. Síla každé bytosti spočívá v něčem jiném, ať už jsou rychlé mrštné, nebo je jejich tělo pokryto šupinami tvrdými jako skála. Kůže, maso, drápy, tesáky či rohy jsou velmi vzácným a drahým zbožím, za které dostanete v Integře opravdu velkou sumu peněz. Zruční řemeslníci dokážou přetvořit části těchto bestií na nejlepší nástroje, zbraně či brnění.  Některé části z bestií mohou být použity k výrobě mocných relikvií, ale skolit takové bestie je velmi těžké, pro osamocené jedince skoro nemožné, leda že by disponoval obrovskou mocí. Lovci ale většinou chodí ve skupinách.


a world ruled by nature by aerroscapeYou better be worth a burnt dress! by theDURRRRIAN

Kromě zbraní existují i takzvané Relikvie, jsou to magické předměty, oplývají obrovskou mocí. Je však velmi těžké je vyrobit či získat. Jejich síla také závisí na použitých materiálech a zručnosti výrobců. Existuje jen pár řemeslníků, kteří dokážou tyto předměty vyrobit dostatečně kvalitně, aby je poté silní mágové mohli očarovat. Způsoby výroby jsou tajemstvím, která se předávají pouze z učitelů na učně, nikdo jiný nemá šanci se je dozvědět. Tito řemeslníci jsou ve společnosti vysoce postavení a často velmi bohatí. Za výrobu si účtují vysoké sumy a taky se není čemu divit, tyto Relikvie za nákladnou výrobu určitě stojí, jelikož svému majiteli propůjčí obrovskou moc – dokážou urychlit vyvolání kouzel, zesílit je, nebo naopak snížit. Nejcennější kousky na světě jsou schopny magii absorbovat. V nesprávných rukou mohou vyvolat velký zmatek či dokonce válku. Mají různou podobu, můžou vypadat jako části oblečení, či jako šperky. Špatně se rozeznávají od obyčejných cetek a nejeden neznalec na tohle doplatil. Jejich moc lze poznat až při aktivaci, kdy většinou začnou zářit, nebo majitele obklopí tenká vrstva energie. Mnozí si myslí, že vlastnit takovou moc musí být úžasné, ano propůjčí vám moc mnohdy nebývalých rozměrů, ale také mohou majitele poranit, nebo dokonce zabít. Někdy dokonce zastiňují mysl svého pána a dohání ho k šílenství.

Kdysi dávno tuto zemi obývaly bytosti, známé jako Esperové. Vládli obrovskou mocí, jejich schopnosti byly rozmanité, ať už to byla vláda nad ledem, vodou, ohněm či temnotou. To nejdůležitější však bylo, že dokázali dát své touhy stranou a pečovat o blaho země. Byli považováni za bohy, starali se o blaho všech bytostí, udržovali zem v jednotě a dali jí jméno – Hellsing. Udržovali přírodu, počasí a magii pod kontrolou a v harmonii. Nikdo si nemohl stěžovat na život pod ochranou Esperů, neboť byli jejich ochránci.  Ale tento nádherný svět nakonec upadl, když se v něm začali objevovat bytosti temnoty – démoni. Na rozdíl od ostatních bytostí si nepřáli mír a jediným přáním bylo přinášet zkázu a utrpení. Esperové byli stvořeními mírumilovnými, nepřáli si válku, ani boje. Rozhodli se dát šanci démonům na nápravu. Nabídli jim místo k životu a také svou ochranu. Démoni však odmítli, vlákali Espera Temnoty do pasti a získali jeho sílu pro sebe. Rovnováha tak byla narušena, temná stvoření zdivočela a ničila vše ve svém okolí. Tato část země bez svého Espera upadala a brzy následovaly další. Ochránci zmizeli a celá země upadla do chaosu. Jednotlivé oblasti však zůstaly na sobě závislými. Byla vytvořena zcela nová pravidla, objevovalo se čím dál více krvelačných bestií a změnili se i obyvatelé Hellsingu – neznávali stejné hodnoty jako dříve, teď bylo nejdůležitější přežití, přežití nejsilnějšího. Již se nehledělo na ostatní, každý byl sám za sebe a nezajímal se o druhé. Přestaly platit veškerá pravidla a nikdo si nemohl být jistý vlastním životem. Peníze již neměly žádnou cenu, záleželo jen na síle, silní si brali, co chtěli, slabí přišli o život, nebo se z nich stali otroci. Jen na jediném místě přetrvávala moc Esperů, ve městě zvaném Integra, kde život zůstával posvátným.

 

Společenství

Po staletích anarchie, válek a bojů o přežití se dění začalo uklidňovat, začaly vznikat organizace, které se zaměřovaly na zkvalitnění života v Hellsingu. Všechny sídlily v Hellsingu a podařilo se jim obnovit obchod a opět zavést na trh peníze. V každém regionu založili město, či vesnici, aby mohli čerpat suroviny. Hellsing však zůstává nebezpečným místem, kde nikdo vám nikdo nezajistí bezpečí, postavení a moc stále znamená v tomto světě vše.
 

Společenství lovců

Nejznámější sdružení v Integře, jeho členové jsou povětšinou zkušení a nebojácní lovci, kteří podnikají výpravy do dalekých končin Hellsingu. Nejsou však uceleným společenstvím, loví spíše po menších skupinkách a často mezi nimi panuje rivalita. Často dochází k potyčkám, útokům a kradení kořisti. Proč tedy toto Společenství existuje? Kvůli informacím, zakázkám a vybavení. Pokud jste lovcem, ale nepatříte do Společenství, nikdo se k vám na výpravu nepřidá, od řemeslníků nedostanete žádnou zakázku a ani se nedozvíte, kde které bestie najít, nebo kde byly spatřeny. Lovci sdílí tato tajemství jen mezi sebou, mají dohody po celém městě, mohou získat zbraně za výhodnější ceny. Zkrátka, patřit sem je velmi výhodné, ale také není jednoduché se sem dostat. Za vstup musíte zaplatit velkou částku peněz a prokázat své schopnosti. Ani po té, co vás přijmou, nemáte vyhráno, nováčky málokdo vezme na lov, aby získali zkušenosti, vaše výdělky budou malé a pokud na sebe budete moc upozorňovat, skončíte v temné uličce s dýkou v zádech. Toto povolání je jen pro ty nejodvážnější, nebo pro blázny, kteří si neuvědomují nebezpečí tohoto světa.


 

Cech řemeslníků

Nejbohatší organizace v celém Hellsingu. Cech řemeslníků se stará o veškeré zakázky a patří sem řemeslníci ze všech odvětví, ať už se jedná o kováře, krejčí či šperkaře. Nejvýše postavení členové se nazývají Velmistři, jsou nejlepšími ve svém oboru a jen oni dokážou vytvářet silné relikvie. V každém oboru může mít jen jeden titul Velmistra, ostatní se nazývají pouze Mistry, ti se zabývají obyčejnějšími zakázkami a hlavně – přijímají učně. Aby vás nějaký mistr přijal, musíte prokázat neobyčejný talent, nebo zaplatit velkou částku peněz, úplatky v této společnosti fungují téměř vždy. Učňové dělají většinou podřadné práce a snaží se naučit od svého mistra co nejvíce. Jakmile získají titul mistra, mohou si zařídit svou vlastní dílnu – nebo se zbavit bývalého učitele a zdědit dílnu po něm.

Kovář – Výroba zbraní, brnění a nástrojů z kovů.

Krejčí – Výroba kožených zbrojí, doplňků a sedel.

Šperkaři – Šperky a ozdobné předměty.

Kyklopes Blacksmith by NathanRosario

Alchymisté

V Hellsingu velmi důležité povolání. Kdo jiný vám zachrání život, pokud umíráte na neznámou nemoc, nebo vás zřídí nějaká bestie? Nebo vás také o život mohou připravit. Alchymisté se zabývají jak vytvářením léků, tak smrtelných jedů. Nikdy nevěřte alchymistovi, jen vás využije na své pokusy, tedy tak se to alespoň v Hellsingu povídá. A často to bývá pravda, kvůli pár šílencům, kteří se v jejich řadách nacházejí, získalo celé sdružení špatnou pověst, ale… Pokud onemocníte, nebo umíráte, jakou jinou možnost máte? V samotném sdružení se Alchymisté moc nepotkávají, nejsou vůči sobě nijak nepřátelští, ale vždy se najdou nějaké spory. Mají v Integře svou vlastní budovu, kde mohou přespat, pokud zrovna pobývají ve městě. Také zde mají sklad bylinek, kam má každý přístup, ale vzácné kusy jsou bedlivě hlídané. Nejdůležitější je však sdílení informací, Alchymisté sem dávají nedokončené recepty, či žádosti o pomoc s nějakým problémem. Často je to nejlepší způsob, jak se dále pohnout s výzkumem, musíte mít ale štěstí – ne každý je ochoten pomoci.

Mágové

Nejtajemnější společenství v Integře. Mágové oplývají obrovskou mocí, ale naučit se magii není jen tak. Pečlivě si vybírají, koho do svých řad pustí, protože ne všichni oplývají nadáním pro magii. Tyto mocné bytosti jsou jediné, které dokážou očarovat předměty a vytvořit tak relikvie. Je k tomu ale zapotřebí obrovské magické moci a silné kontroly nad kouzlem. Mágové nijak nespolupracují, sice v Integře mají jakousi svou „základnu“ ale málokdy sem nějaký mág zavítá, pokud po nich něco potřebujete, ať už vytvořit relikvii, nebo najmout si jejich služby, nezbývá vám nic jiného, než zde zanechat žádost a nabídnout obrovskou sumu peněz, aby si vaší nabídky vůbec někdo všiml. Mágů není mnoho, ale jsou velmi obávaní a málokdo jim věří, bojí se jejich moci a toho, co by mohli udělat.

The Roots of Magic by theDURRRRIAN
 

Temné bratrstvo

Není jisté, jestli opravdu existuje, nebo to jsou jenom povídačky. Mluví se o sdružení nájemných vrahů, kteří dokážou, za velkou sumu peněz, eliminovat téměř kohokoliv. Nikdo ani neví, jak je kontaktovat, říká se, že si vás vyhledají sami, dají vám nabídku a určí si cenu. Je jen na vás, jestli přijmete nebo ne. To může znamenat jen jedno – ví o všem, co se ve městě děje a k tomu je zapotřebí spousta špehů. Žádného se však ještě nikomu nepodařilo polapit a proto hodně obyvatel považují příběhy o bratrstvu za povídačky. V bezpečí jste pouze v Integře, přeci jen ani Temné bratrstvo nemůže porušit pravidlo a zabít někoho ve městě. Ale až příliš mnoho mrtvol bylo nalezeno přímo na hranici města…