•  Před registrací je vhodné přečíst si jak pravidla RPG tak i pravidla obecná.
  • Vhodné je taky pročíst si vše důležité ke hře, aby jste měli přehled.
  • Registraci vám schvaluje jedině administrátor, nikdo jiný, avšak v případě podobnosti jmen, vás hráči mohou oslovit o změnu.
  • Hráči kteří jsou tady déle, by měli být novými hráči respektováni, už jenom pro jejich znalosti s hrou a délkou doby registrace.
  • Takovou postavu jakou si napíšete, za takovou také hrajete!
  • Po schválení vám bude profil udělán maximálně do dvou dnů. Administrátoři mají i jiné povinnosti.
  • Pozorně si přečtěte registrační formulář. Nepřeskakujte, posílejte body tak jak jdou za sebou.


    Jméno

    Jméno vaší postavy může být z jakéhokoli jazyka, nebo zcela vymyšlené, povolujeme jména již existujících filmových/seriálových/knižních postav. Můžete si vymyslet i příjmení. Jméno musí být srozumitelné a vyslovitelné, pokud by se dalo jméno vyslovit více způsoby, můžete správnou výslovnost napsat do závorky. Před registrací si prosím pročtěte jména jiných postav, ať se jména neshodují! Můžete použít jména ja japonská tak anglická, je to jenom na vás. Ale pamatujte že jméno reprezentuje vaši postavu na stránkách a v celé Integře, takže rozmýšlejte dobře.

     

    Přízvisko (přezdívka)

    Jméno, pod kterým může být vaše postava známá. Není povinné a během hry ho můžete kdykoliv získat, či doplnit. Musí být však scháleno administátorem. Pro příklad můžu uvést pár přezdívek: Rychlík, Samotář, Black, Stříbrná hvězda, krutý vítr apod ... Přízvisko charakterizuje vaši postavi, víceméně může být jakékoli. Může se odvíjet od povolání co vaše postava dělá, od třídy ve které je umístěná... Nebo může mít původ z minulosti. Na tohle všechno stačí říci jenom jedno, buďte originální.

     

    Pohlaví

    Muž/žena, žádní hermafroditi ani nic podobného. Musí sedět ke jménu, jinak to nejde.

     

    Rasa

     Na výběr máte z pěti ras, většina z nich má několik rozlišných poddruhů. Pozorně si přečtěte každou z nich, protože každá je něčím výjimečná. Nejenom že má jiné schopnosti ale i společnost k nim má jiný přístup. Každá z ras má svou jedinečnost, své výhody i nevýhody, vybírejte proto trpělivě a řádně ať svého rozhodnutí později nelitujete. Jsou rasy které bez problému přežijí v Rudé savaně, ale zato jejich šance k přežití v Bílé poušti je nižší až téměř mizivá. Také jsou tu rasy temnoty, jejichž přežití v Integře je složitější. Protože démoni mohou za úpadek Integry a jeho míru, je jasné že budou cílem většin zdejších tvorů. Existuji ale i rasy které pro dosažení cíle spolupracují, je jich málo ale najdou se tu i tací. Stačí tedy napsat, že i vybýrání rasy má svou důležitost, protože se vaše postava s tím co je potýká po celou dobu vašeho hraní a pobytu zde. Každý rasa je originální, každá je jiná a proto vybírejte důkladn.

     

    Věk (podle rasy)

    Věk vaší postavy, u každé rasy je jiný, zatímco lidé, vlci a oscariusové se dožívají věku okolo 70-80 let, elfové žijí o mnoho déle, někteří můžou přesáhnout i 200 let. Démoni jsou jedinou rasou, která nestárne, ačkoliv se málokterý z nich, kvůli neustálým bojům, dožije více jak 250 let.  Pamatujte si, že děti nemohou být lovci, ani nijak silní mágové, alchymisté... S věkem postavy nabírají zkušenosti, přesto doporučuje aby vaše postava měla okolo 25 let. Poté budete mít nejvíce možností.

     

     

    Výška (podle rasy)

    Z obrázků jde málokdy vyčíst výška postavy, a proto ji musíte sami určit, pokud má vaše postava i jinou podobu (Vlci, démoni – lidská podoba) musíte napsat výšku v obou formách. Výška musí sedět k vaší rase, proto sem zahrneme průměrné výšky ras. Odchylka od níže uvedené výšky by neměla být nějak výrazně velká, Wargové by vskutku neměli být menší než Asmodiané atd.…
     

    Rodina

    Pokud má vaše postava nějaké příbuzné (ať už žijící, nezvěstné či mrtvé), můžete je sem vypsat. Samozřejmě pro ně vymyslete jména. Není povinné tuto kolonku vyplnit, avšak čím více promyslíte postavuj, tím lépe. To zahrnuje i její rodinu, která je součástí její minulosti. Pokud vaše postava má nějaké příbuzné, o kterých ale neví, můžete je taktéž vypsat.
     

    Titul

    Každý začíná s titulem Tulák, vaší aktivitou a hraním můžete získat titul nový, který bude více sedět k vaší postavě. Může to být: Rytíř, Samotář, Zloděj, Dobrodruh… Záleží jen na činech vaší postavy. Může se proslavit a stát se uznávaným lovcem, pokud skolí nějakou bestii, nebo naopak někoho významného zavraždí a lidé jí dají přezdívku, pod kterou budou danou posatvu znát.

     

    Povolání (podle rasy)

    V Hellsingu existuje několik společenství a vaše postava se může k jednomu z nich přidat. Vybírejte pečlivě, sice není dáno, že Alchymisté či Řemeslníci neumí bojovat, ale zaměřují se hlavně na jejich hlavní obor, ne na boj. Každé povolání je důležité, ale různí lidé k nim můžou mít jiný přístup. Lovci často pohrdají ostatními, zatímco někteří lidé se bojí mágů, kvůli jejich nevypočitatelnosti.
     

    Třída

    Každý dobrodruh se většinou specializuje na nějaký obor, ve kterém vyniká a na který má talent. Vyberte si proto jeden z nich. (Musí být z vašeho povolání!) Třídy nejsou tak vymezené jako povolání. Lovci stále vynikají v boji, ať se zaměřují na boj, nebo na stopování. Mágové zase vždy budou  manipulovat s magií, ať už se zaměřují na kouzla nebo na elementy. Jen třídy řemeslníků jsou oddělené, kováři většinou nevyrábějí šperky apod... Proto i tady by jste si měli pečlivě promyslet, co se hodí k vaší postavě.
     

    Lovci:
    Bojovník – Válečníci, kteří mistrně ovládají zbraně (+Zbraň)

     Stopař – Dokážou vystopovat magické bestie a nastražit pasti (+5 hbitost)
     

    Řemeslníci:
    Kovář – Vyrábějí zbraně, brnění, nástroje a další kovové předměty (+5 síla)

    Krejčí – Vyrábějí oblečení, pláště, kožená brnění… (+5 rychlost)

     Šperkař – Dokážou zpracovat drahokamy, vyrábět drahocenné šperky a relikvie (+5 výdrž)
     

    Alchymisté:
    Léčitel – Alchymisté, kteří se specializují na léčbu nemocí a zranění (+5 inteligence)

     Reaper – Tito Alchymisté přinášejí pouze smrt, vyrábějí jedy, kyseliny, výbušné látky… (+5 inteligence)
     

    Mágové:
    Živelní mágové – Specializují se na ovládání elementů a jejich nejlepší využití (+element)

    Čarodějové – Ovládají různé schopnosti, což je činí nepředvídatelnými (+ schopnost)

                                  

    Cesta

    Světla/neutrální/temnoty. V podstatě to, jak se vaše postava chová k ostatním. Snaží se konat dobro a pomáhat ostatním? Vyžívá v jejich utrpení a neštěstí? Nebo hraje na obě strany, podle toho, jak se jí to hodí? Každý se však mění a tak může i vaše postava změnit díky nějaké události názor. Při jejích dobrodružstvích se tedy může zcela změnit a obrátit se na druhou stranu.

     

    Zbraně

    Hellsing je nebezpečné místo a jen hlupák by u sebe nenosil nějakou zbraň. Dokázat s nimi účinně bojovat není však tak jednoduché. Zbraně se dělí do několika kategorií a záleží jen na tom, kterou vaše postava preferuje. Každý začíná s jednou zbraní dle vaší volby, samozřejmě boj s jinou zbraní je vlastnost, kterou se může kdykoliv naučit. Pokud se rozhodnete naučit se střílet z luku, můžete si jej koupit a poté už jen potřebujete čas na to se s ním naučit. Žádný učený z nebe nespadl, každý potřebuje čas, aby zbraň mistrně ovládl.

    Meče, sekery, dýky, luky, dvě zbraně

     

    Element (podle rasy)

    Vaše postava má na výběr z několika elementů a to voda, oheň, vzduch, elektřina, země, temnota a bílá magie. Můžete si vybrat jakýkoliv, ovšem pozor, některé rasy mají element daný a jiný zase ovládat nemohou. To, že rasa má již daný element, neznamená, že se nemůže naučit další. 

     

    Schopnosti

    Každá postava může mít nějakou schopnost, výběr zde není omezený, můžete si vymyslet prakticky cokoliv, ale v rozumných mezích. Opravdu nepovolíme schopnost, která vám umožní zabít někoho pohledem atd.… Byli bychom rádi, kdybyste ke schopnostem napsali jak výhody, tak nevýhody. S postupem času se vaše schopnost bude samozřejmě zlepšovat a může se stát mnohem silnější. Schopnosti by také měly být unikátní, neměly by se opakovat se schopnostmi jiných hráčů. Popřípadě je kontaktujte a zeptejte se, jestli můžete mít stejnou schopnost.
     

    Schopnosti, které se opakovat mohou: Lidská podoba
     

    Dovednosti:

    Každá postava vyniká v něčem jiném, někteří jsou silní, jiní zase rychlejší, či lépe ovládají magii. Dovednosti se postupem času budou zvyšovat.
    Síla / Rychlost / Hbitost / Výdrž / Inteligence / Magie

    K rozdělení máte 30 bodů, zapište počet do závorek.
     

    Povaha

    To, jaká je vaše postava, jak se chová k ostatním, co má ráda, jaký vztah má k ostatním rasám atd.… Povaha by měla být minimálně na 8 řádků.

     

    Minulost

    To, co vaše postava prožila, mělo by být zahrnuto její dětství, to, kde se narodila, jak se dostala do Integry, jak se připojila k nějakému společenství… Je toho opravdu hodně, co můžete o své postavě napsat, proto si myslím, že alespoň 15 řádků by mohlo být adekvátní. Pokud máte nápad na minulost, ale bude trvat déle, než ho sepíšete, můžete se domluvit s administrátory, že si minulost dopíšete později.

     

    Zajímavosti

    Sem můžete napsat opravdu cokoliv, co jste nezahrnuli do jiných kolonek. Zajímavosti nejsou povinné, ale můžete sem vypsat, co má vaše postava ráda, co nesnáší, čeho se bojí… Je to opravdu jen a jen na vás.

     

    O hráči

    Něco jako váš profil. Zde se nejedná o vaši postavu, ale o hráče – vás. Nemusíte sem psát nic, je to čistě na vás.

     

    Vzhled

    Vložte odkazy toho, jak vaše postava vypadá. Pokud má vaše postava i jinou podobu, rozhodně sem také vložte obrázek.

     

    Faceclaim

    Pokud používáte reálnou fotku nějaké osoby, napište sem její jméno, pokud jej nemůžete najít, administrátoři vám pomohou. Pokud používáte nějaký obrázek, napište sem jméno (či přezdívku) autora.

     

    Změny v profilu postavy mohou být provedeny kdykoliv po domluvě s administrátorem. Není tedy problém přidat obrázky, zajímavosti, doplnit minulost či povahu.

V registraci pokračujte ZDE